Het lijkt zo gewoon, bellen met je boekhouder wanneer je een vraag hebt. Helaas wordt het menselijk contact tijdens kantooruren minder vanzelfsprekend. Steeds vaker wordt deze dienst vervangen door een automatische beantwoorder, een computer of een chatbot.
Het menselijk kapitaal is kostbaar en vacatures worden maar lastig ingevuld. Toch hechten wij er bij MKB Assist waarde aan om het persoonlijk contact met onze klanten te behouden. Er is al veel gedigitaliseerd waardoor processen sneller worden verwerkt. Als je met een vraag zit over een boeking of betaling, dan is het wel prettig als iemand even meekijkt en uit kan leggen wat er speelt.
Bij geautomatiseerde online systemen is dit niet mogelijk en wordt je verwezen naar de Q&A pagina. Dat vinden wij een beperkte dienstverlening. Als er echt iets verkeerd gaat dan heb je behoefte aan echte oplossingen en die vindt je over het algemeen niet tussen de standaard geformuleerde antwoorden.
Maak kennis met ons full service administratiekantoor MKB Assist. Als gewaardeerde klant bent u bij ons van harte welkom. We denken graag met u mee.