Uw administratie verwerken wij met Snelstart, een online boekhoudprogramma waarmee uw gegevens veilig en adequaat worden opgeslagen. Een groot voordeel is dat wij uw boekhouding verzorgen terwijl u enkel de digitale facturen hoeft te sturen. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over verkeerde boekingen of gemiste aftrekposten. Bovendien heeft u via uw eigen Snelstart login op elk moment inzage in de actuele administratie.
Voordelen Snelstart
Wat zijn nou precies de voordelen van het werken met Snelstart? Klik op de linkjes voor meer informatie.
Gemak: Helemaal digitaal werken heeft belangrijke voordelen, met één druk op de knop inzage in je administratie, je ziet openstaande posten en je kunt direct een factuur sturen.
Samenwerking: Met MKB Assist werkt u samen in dezelfde Snelstart-omgeving. Daarmee heeft u de zekerheid dat alle boekingen op juistheid gecontroleerd worden. Ook geniet u voordeel van MKB Assist als kenniscentrum waar u met al uw ondernemersvragen terecht kunt.
Integratie: Om geen dubbele administratie te hoeven voeren heeft Snelstart veel mogelijkheden om allerlei systemen te koppelen. Dat kan uw bestaande administratiesysteem zijn, maar ook de meeste webshops kunnen direct worden gekoppeld.
Scan en herken: Al uw digitale bonnen en facturen stuurt u in één keer naar ons speciaal beveiligde e-mailadres. Digitaliseren kan met een scanner of gewoon met uw mobiele telefoon.