Kom jij ons team versterken?
Voor deze functie zoeken we een enthousiaste collega met boekhoudkundige ervaring.
Je kerntaken zullen zijn:
- Up-to-date houden van de financiële administraties van onze cliënten
- Opstellen van de periodieke btw-aangiften
- Assisteren van de relatiebeheerder bij het opstellen van rapportages
- Ondersteuning van de salarisverwerking
- Vraagbaak met betrekking tot administratieve vragen.
Wij vragen:
- MBO 4 werk- en denkniveau (minimaal PD-niveau)
- Minimaal 3 tot 5 jaar werkervaring (liefst binnen een accountants/administratiekantoor)
- Affiniteit met automatisering
- Ervaring met het boekhoudpakket Snelstart is een pré
- Servicegericht, accuraat, zelfstandig, communicatief vaardig in woord en geschrift, maar bovenal enthousiast
- Flexibele inzet
Mail je brief met cv of stuur hem naar:
MKB Assist
Ringveste 1
3992 DD Houten
Bekijk meer informatie over het werken bij MKB Assist? Of neem contact op met André van der Weijden (tel. 030 – 63 73 286).